"מי שמוכן לחשוף את העסק שלו, יכול להגיע ללידים מדויקים וחמים יותר"

בעלי עסק משקיעים בקידום באמצעות גוגל, ברשתות החברתיות או באתרי התוכן, אך פעמים רבות הם מגלים שלמרות המאמצים, הזמן והכסף הרב שהוציאו – הלידים שהם מקבלים אינם איכותיים ולא תורמים להגדלת ההכנסות. "אנחנו מייצרים כתבה עיתונאית איכותית – כזו שהגולש באמת מתחבר אליה ויכול להשאיר בה פרטים ממקום של ביטחון וסקרנות", מסביר יהונתן לייבוביץ', מנהל … המשך לקרוא "מי שמוכן לחשוף את העסק שלו, יכול להגיע ללידים מדויקים וחמים יותר"